Vrátenie do 14 dní

Vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu

1. Stiahnite a vyplňte tento dokument na počítači.
2. Vyplnený dokument nám, prosím, zašlite na e-mailovú adresu reklamacie@zlatecbd.sk s predmetom „Vrátenie + číslo objednávky“
3. Počkajte na zaevidovanie Vašej žiadosti a na ďalšie inštrukcie, ktoré Vám odošleme na e-mailovú adresu do niekoľkých minút.

Najčastejšie otázky a odpovede, ktoré by vás mohli zaujímať

1. Môžem vrátiť akýkoľvek CBD produkt z Vášho eshopu?


Áno. Podmienka je, aby bol produkt neotvorený/ nepoužitý, a to z hygienických dôvodov.

2. Na akú adresu mám poslať tovar, ktorý chcem vrátiť?

Na žiadnu. Nepoužitý Tovar, ktorý nám chcete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu neposielate poštou ani kuriérom. Prepravu zabezpečíme my, a to cez službu reklamačný asistent spoločnosti Zásielkovňa.

3. Ako to teda funguje, čo mám urobiť?

Princíp je veľmi jednoduchý. Tovar zabaľte najlepšie tak, ako Vám aj bol doručený. Následne počkajte na zaevidovanie Vašej žiadosti o vrátenie tovaru. Ako náhle bude Vaša žiadosť zaevidovaná a prijatá do nášho systému, odošleme Vám e-mail. V tomto e-maili budete mať špeciálny štítok s čiarovým kódom. Ak je to vo Vašich možnostiach, tento štítok si vytlačte a nalepte ho na balík. Ak nemáte k dispozícii tlačiareň, opíšte si na papier zo štítku podacie číslo zásielky (začína písmenom Z). Balík následne odovzdajte na ktorejkoľvek pobočke spoločnosti Zásielkovňa a nadiktujte jeho podacie číslo. Ak ste štítok nalepili na balík, podacie číslo diktovať nemusíte. Pobočiek spoločnosti Zásielkovňa sa na Slovensku nachádza viac ako 130 a ich kompletný zoznam nájdete na tomto odkaze.

4. Budem za túto službu na pobočke niečo platiť?

Nie. Na pobočke spoločnosti Zásielkovňa nebudete nič platiť.

5. Aký je poplatok za vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu?

Poplatok za vrátenie tovaru prostredníctvom služby reklamačný asistent cez spoločnosť Zásielkovňa je vo výške 2 € s DPH. Táto suma bude alikvotne odpočítaná z dobropisovanej sumy, ktorá Vám bude vrátená na číslo účtu, ktoré ste uviedli vo formulári. V prípade, ak bude na výrobku objavená výrobná porucha, poplatok Vám účtovaný nebude. Viac informácií nájdete v našich aktuálnych všeobecných obchodných podmienkach, ktorých neoddeliteľnou súčasťou sú aj reklamačné podmienky.

6. Kedy mi vrátite za tovar peniaze?

Peniaze Vám budú vrátené do 3 pracovných dní od prijatia Vami zaslaného tovaru. Peniaze budú poukázané na číslo účtu, ktoré ste uviedli vo formulári pre odstúpenie od zmluvy.

7. Vrátite mi aj poštovné, ktoré som zaplatil/a za prvotné doručenie objednávky?

Áno. Ak odstupujete od zmluvy a vraciate všetok zakúpený tovar, Poštovné náklady vo výške najlacnejšieho prepravcu Vám samozrejme vrátime.

8. Budete ma nejakým spôsobom informovať o priebehu?

Áno. Ako náhle nám Váš tovar dorazí, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail. Následne Vám odošleme ďalší e-mail o potvrdení vrátenia peňazí formou dobropisu.

Viac informácií Vám radi poskytneme prostredníctvom našich kontaktov. V prípade akýchkoľvek otázok nás preto neváhajte kedykoľvek kontaktovať. Nezabúdajte, sme tu pre Vás.


Váš tím zlatéCBD.sk